آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس!| واقعیت یا شایعه‌ای برای بالا بردن قیمت؟

  • کد خبر: ۴۷۴۶۹
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
  • ۱
جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس!| واقعیت یا شایعه‌ای برای بالا بردن قیمت؟
امروز شایعه‌ای عجیب حول پرسپولیس همه فوتبال‌دوستان را میخکوب کرد اما آیا واقعا یحیی گل محمدی به دنبال جدایی از پرسپولیس و سفر به چین است؟

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پرسپولیس باید ۲۹ آذرماه در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفی از شرق برود. دیداری حساس و سرنوشت‌ساز در تاریخ باشگاه پرسپولیس.

پرسپولیسی‌ها همواره در لیگ ایران بهتر از رقیب دیرینه عمل کرده اند، اما وقتی صحبت از افتخارات بین‌المللی می‌شود، کفه ترازو به سود استقلال سنگینی می‌کند. آبی‌های پایتخت با کسب دو عنوان قهرمانی در آسیا همواره در کری‌های هواداری دست بالا را دارند.

پرسپولیس نخستین بار در تاریخ خود، سه سال قبل با برانکو به فینال آسیا رسید، آن هم در شرایطی که پنجره این تیم بسته بود و دو سه بازیکن تاثیرگذار سرخپوشان هم تیم را ترک کرده بودند.

در نهایت البته معجزه‌های برانکو در فینال کارآیی لازم را نداشت و پرسپولیس بدون به ثمر رساندن حتی یک گل، در مجموع با نتیجه ۲ بر ۰ به کاشیما باخت تا نایب قهرمان اسیا شود. این نخستین فینال آسیا بود که پرسپولیس تجربه کرد.

حالا به فاصله کمتر از سه سال، پرسپولیس این بار با یحیی گل محمدی، پس از فتح لیگ برتر، به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده، اما امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یحیی با پیشنهادی هنگفت از تیمی چینی روبه‌رو شده و شاید عطای حضور را به لقایش ببخشد و پرسپولیس را ترک کند.

گرچه برخی معتقدند یحیی گل محمدی خواسته با انتشار این خبر از طریق کانال‌های خاص خودش، رقم قراردادش با پرسپولیس را سنگین کند، اما به نظر می‌رسد واقعا سرمربی موفق پرسپولیس با چند پیشنهاد روبه‌روست.

نکته مهم اینکه تیم چینی خواستار یحیی در سطح دوم این کشور حضور دارد و پیشنهادش هم آنچنان هنگفت نیست که بخواهد تمرکز یحیی گل محمدی را به هم بزند، اما اینکه چرا این پیشنهاد در این سطح منتشر شده به نظر می‌رسد جای سوال دارد.

یحیی گل محمدی یکی از موفق‌ترین مربیان ایرانی است که تاکنون علاوه بر ۱ لیگ برتر با پرسپولیس در دو چام جدفی نیز با ذوب آهن اصفهان قهرمان ایران شده‌است. او همچنین علاوه بر پرسپولیس، شهرخودرو را هم آسیایی کرده و با پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است.

در اینکه یحیی گل محمدی مربی موفقی است شکی نیست، اما آنچه باعث شده این روز‌ها در مظان اتهام قرار گیرد، همکاری با یک ایجنت معروف است که تابستان پرسروصدایی را برای فوتبال ایران رقم زد.

افزایش قیمت بازیکنان و جابجایی آن‌ها در تیم‌های مختلف به کنار، حتی شنیده می‌شود حذف برخی بازیکنان از جمله محمد انصاری از پرسپولیس به خاطر عدم همکاری با این ایحنت معروف بوده است.

درخصوص حوزه عملکرد و اختیارات این ایجنت شنیده می‌شود، قرار بود نیم فصل لیگ گذشته نیز امید عالیشاه در لیست مازاد قرار گیرد و فرشاد احمدزاده حفظ شود، اما حضور سرمربی فعلی پرسپولیس و این ایجنت باعث شد تا لیست مازاد پرسپولیس دستخوش تغییراتی شود که منجر به ماندن عالیشاه و رفتن احمدزاده شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارتش سرخ
Netherlands
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
توروخدا اقا یحیی نرو تو این چند ماه خیلی بازیکنان رفتن پس نمیخوایم تورو از دست بدیم بخاطر هوادارا بمون
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->